HUOLETI POLKAISI KÄYNTIIN DIGITAALISEN RAHOITUSKIERROKSEN

20.8.2018 15.46

Nyt se on virallista ja julkista: Huoleti on avannut digitaalisen rahoituskierroksen Invesdorin alustalla. Alustalle on koottu huima määrä tietoa puolitoistavuotiaasta yrityksestämme, ja kuka tahansa voi nyt tulla rahoituskampanjaan mukaan tukemaan kasvuamme.

Nyt se on virallista ja julkista: Huoleti on avannut digitaalisen rahoituskierroksen Invesdorin alustalla. Alustalle on koottu huima määrä tietoa puolitoistavuotiaasta yrityksestämme, ja kuka tahansa voi nyt tulla rahoituskampanjaan mukaan tukemaan kasvuamme. Tietoa rahoituskierroksesta saat kampanjasivultamme. Huoletin rahoituskierros tähtää ennen kaikkea asiakkuuksiemme kehittämiseen, tuotekehityksen edistämiseen sekä kansainvälistymisen tukemiseen. Neuvottelut ensimmäisten pilottien käynnistämisestä Yhdysvalloissa ovat käynnissä.


Mitä digitaalisella rahoituskampanjalla tarkoitetaan?


Invesdorin määritelmän mukaan “joukkorahoitus on yleistermi, jolla tarkoitetaan nykyaikaista tapaa rahoittaa liiketoimintaa avoimen netissä järjestettävän rahoituskampanjan kautta”. Joukkorahoitusta mieluummin käytämme sanoja digitaalinen rahoituskierros. Ennen muuta kyse on siitä, että suuri joukko sijoittajia voi käyttää pienemmän tai suuremman summan ostaakseen yrityksen osakkeita kätevästi, digitaalista alustaa käyttäen. Invesdor tarjoaa alustan ja prosessin toimien markkinapaikkana, jotta yritys saa helposti kerättyä rahoitusta ja voi samalla parantaa näkyvyyttään ja vahvistaa brändiään.


Huoletin kannalta rahoituskierros Invesdorin kanssa tarkoittaa sitä, että olemme koonneet tarjotulle alustalle lähestulkoon kaiken materiaalin, mitä Huoletista voidaan kertoa. Voit tutustua tarinaamme, historiaamme, saavutuksiimme, markkinatilanteeseemme, sekä talouteen ja osakeantiin liittyviin tietoihin. Löydät myös kuvia, videoita ja tiimimme jäsenet.


Rahoituskierros tarjoaa uusien asioiden oppimista koko tiimille


Kaikki tiimissämme ovat ensimmäistä kertaa mukana digitaalisen rahoituskierroksen rakentamisessa. Carita, Annukka ja Jukka pohtivat yhteen ääneen, että rahoituskierroksen valmistelu konkretisoi monipuolisen tiimin sekä eri alojen osaajien yhteistyön merkitystä startupin toiminnassa. Kun selailee muiden toteuttamia kampanjoita, ei aina ymmärrä kuinka paljon työtä ja osaamista rahoituskierroksen vauhtiin polkaiseminen oikeasti vaatii. Tiimin tuoreelle jäsenelle, Sirkulle, digitaalinen rahoituskampanja on kokonaisuudessaan uusi alue, johon hän on innokkaasti lähtenyt tutustumaan. Uusimman tiimiläisemme viestintäpäällikkö Markon mielestä tärkeintä on ymmärtää rahoituskampanja myös kokonaisvaltaisen markkinointiviestinnän näkökulmasta. Siinä korostuu huolellinen valmistautuminen, verkostojen hyödyntäminen ja hyvän ensivaikutelman luominen kaikille Huoletista ensimmäistä kertaa kuuleville.


Rahoituskierrokseen lähteminen tarkoittaa myös koko firmalle henkistä valmistautumista omistajakannan laajenemiseen ja uuden omistajakannan palvelemiseen jatkossakin.


Puraisiko sijoittajakärpänen?


Kuka tahansa voi nyt tulla rahoituskampanjaan mukaan tukemaan kasvuamme, se tapahtuu kampanjasivultamme.

Voit tukea meitä myös monella muulla tavalla rahoituskierroksemme aikana. Sijoittamisen lisäksi autat meitä huomattavasti jo seuraamalla meitä somessa ja jakamalla juttujamme omille verkostoillesi. Ota käyttöön Facebook, Twitter ja LinkedIn. Tilaa myös uutiskirjeemme, josta saat tietoa kampanjan kuluessa ja voi jakaa sitä sähköpostitse omille tuttavillesi ja verkostoillesi.


Odotamme jännityksellä kampanjan etenemistä. Tule sinäkin mukaan jännäämään kanssamme!